کارگاه عملی حسابداری حضور در کارگاه عملی حسابداری - ارزش افزوده کارگاه عملی حقوق و دستمزد با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور مرکز گندمان و بروجن، انجمن علمی دانشجویی حسابداری و موسسه حسابداری چوب خط روز چهارشنبه مورخ 26/08/1395 ساعت 10 در سالن اجتماعات پیام نور بروجن برگزار گردید. کارگاه عملی حقوق و دستمزد با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور مرکز گندمان و بروجن، انجمن علمی دانشجویی حسابداری و موسسه حسابداری چوب خط روز چهارشنبه مورخ 26/08/1395 ساعت 10 در سالن اجتماعات پیام نور بروجن برگزار گردید.                                             .
 
 در این کارگاه ، آقای غفاری مدیر عامل موسسه حسابداری چوب خط با بیان اینکه دانشجویان رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد باید مسائل مرتبط با حسابداری را به صورت کاملا عملی فرا بگیرند افزود این موسسه قراردادی با دانشگاه پیام نور منعقد نموده و اقدام به برگزاری کارگاه های عملی حسابداری نموده است و همچنین مقرر گردیده که از ترم آینده همراه با درس کاربرد کامپیوتر در حسابداری یکی از نرم افزارهای حسابداری تدریس شود.
                                       .
 
 آقای کیانی مدرس این کارگاه نیز در مورد ارزش افزوده،معافیت های ارزش افزوده،مالیات سبز،جرائم مالیاتی  و ... مباحثی را بیان کردند. در ادامه از دانشجویان پذیرایی گردید و به هر یک از آن ها سی دی آموزشی برای ثبت های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده داده شد.تعداد 15 نفر از دانشجویان رشته حسابداری دانشگاه پیام نور واحد گندمان نیز در این کارگاه شرکت نمودند و در پایان گواهی کارگاه به دانشجویان ارائه گردید.
 
امتیاز دهی