مسابقات ورزشی درون دانشگاهی برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های(والیبال خواهران و برادران،بدمینتون خواهران،تنیس برادران،فوتسال برادران و ...) در بازه زمانی 6 تا 16 آذر 95

ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی و روانی و اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تأثیر می گذارد. ورزش در درمان بیماری های نظیر افسردگی و نیز بر حافظه تآثیر می گذارد.ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند .

در رابطه‌ با اثر ورزش‌ بر شخصیت‌ انسان‌، یکی‌ از گسترده‌ترین‌ عقاید این‌ است‌ که‌ ورزش‌، از راه‌های‌ گوناگون‌ در روحیه‌ و شخصیت‌ ورزشکاران‌ اثر مثبت‌ می‌گذارد. چنین‌ تأثیرات‌ مثبتی‌ ممکن‌ است‌ موقت‌ یا دایمی‌ باشد یا در مورد افراد جوان‌تر، به‌ این‌ دلیل‌ که‌ فرایند رشد و تکامل‌ روانی‌ و عاطفی‌ آنان‌ درحال‌ تکوین‌ است‌، بیش‌ از افراد مسن‌ صحت‌ داشته‌ باشد. احتمالاً مهم‌ترین‌ جنبه‌ این‌ تأثیرها‌، رشد شخصیت‌ است‌. علاوه‌ بر رشد شخصیت‌، ورزش‌ به ‌طور موثری‌ در تحول‌ «جنبه‌ اجتماعی‌ شخصیت‌» یا «صلاحیت‌ و شایستگی‌ اجتماعی‌» فرد اثر داشته‌ است‌. یکی از مهمترین هدف‌های حوزه سلامت و تربیت بدنی رسیدن به سلامت جسمی و روانی از طریق فعالیت‌های همگانی محقق می‌شود.ورزش همگانی و توسعه ورزش در بین دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارد، همانطوری که توسعه ورزش قهرمانی دارای اهمیت است، توسعه ورزش همگانی باید منجر به شناخت استعدادهایی شود که به ورزش قهرمانی برسد.

به مناسبت روز دانشجو انجمن علمی دانشجویی حسابداری با همکاری انجمن علمی تربیت بدنی ،جشنواره مسابقات ورزشی در رشته های(والیبال خواهران و برادران،بدمینتون خواهران،تنیس برادران،فوتسال برادران و ...) و  با هدف ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین ارتقای سلامتی از طریق ورزش در بین دانشجویان در بازه زمانی 6 تا 16 آذر 95 برگزار نمود.

 
امتیاز دهی