همایش یک روزه دانشجویان رشته حسابداری همایش دانشجویان رشته حسابداری به همت انجمن علمی دانشجویی حسابداری در تاریخ 1/9/1395 در محل دانشگاه پیام نور واحد گندمان برگزار گردید.تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل این رشته، دانشجویان فارغ التحصیل و پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد، نیز فارغ التحصیلان شاغل و همچنین دانشجویان جدیدالورود از طریق تماس تلفنی مطلع گردیده و در این مراسم شرکت نمودند.
مراسم فوق به همت انجمن علمی دانشجویی حسابداری در تاریخ 1/9/1395 در محل دانشگاه پیام نور واحد گندمان برگزار گردید.تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل این رشته، دانشجویان فارغ التحصیل و پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد، نیز فارغ التحصیلان شاغل و همچنین دانشجویان جدیدالورود از طریق تماس تلفنی مطلع گردیده و در این مراسم شرکت نمودند.
مراسم با قرائت قرآن توسط دانشجوی واحد (برگزیده استانی مسابقات قرآن سال گذشته) جناب آقای امیرعلی زمانی آغاز گردید و پس از قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران،جناب آقای بزرگمهر ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، دلایل ارجحیت تحصیل در دانشگاه پیام نور را برشمرده و اقدامات مهم صورت پذیرفته در واحد گندمان را تبیین نمودند.
در ادامه جشن چند مسابقه با حضور دانشجویان برگزار گردید و به شرکت کنندگان و برگزیدگان هدایایی تقدیم شد. بسته فرهنگی-آموزشی تهیه شده حاوی بروشور دانشگاه،و هدایای یادبود و سی دی نرم افزار حسابداری بین دانشجویان توزیع شد.سپس یکی از مدرسین این رشته به تبیین جایگاه رشته حسابداری پرداخته پس از آن دبیر انجمن فعالیت های سنوات گذشته انجمن را تشریح نمود.در پایان  از دانشجویان فارغ التحصیل قبولی ارشد نیز قدردانی به عمل آمده و هدایایی تقدیم ایشان شد.
پس از پایان مراسم نماز جماعت برپاگردیده و سپس ناهار رایگان در بین دانشجویان توزیع گردید.
 
امتیاز دهی