برگزاری کارگاه عملی حقوق و دستمزد کارگاه عملی حقوق و دستمزد با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور واحد گندمان، انجمن علمی دانشجویی حسابداری و موسسه حسابداری چوب خط و با حضور تعداد 50 نفر از دانشجویان واحد روز دوشنبه مورخ 2/09/1395 ساعت 10 در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید.
کارگاه عملی حقوق و دستمزد با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور واحد گندمان، انجمن علمی دانشجویی حسابداری و موسسه حسابداری چوب خط و با حضور تعداد 50  نفر از دانشجویان واحد روز دوشنبه مورخ 2/09/1395 ساعت 10 در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید.                                                  .
 
 در این کارگاه ، آقای غفاری مدیر عامل موسسه حسابداری چوب خط با بیان اینکه دانشجویان رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد باید مسائل مرتبط با حسابداری را به صورت کاملا عملی فرا بگیرند افزود این موسسه قراردادی با دانشگاه پیام نور منعقد نموده و اقدام به برگزاری کارگاه های عملی حسابداری نموده است و همچنین مقرر گردیده که از ترم آینده همراه با درس کاربرد کامپیوتر در حسابداری یکی از نرم افزارهای حسابداری تدریس شود.                                                 .
 
 آقای کیانی مدرس این کارگاه نیز در مورد حقوق و دستمزد ، نحوه ی ثبت زدن ، ارسال لیست حقوق و بیمه و ... مباحثی را بیان کردند. در ادامه از دانشجویان پذیرایی گردیده و به هر یک از آن ها سی دی آموزشی برای ثبت های مربوط به حقوق و دستمزد ارائه شد.
همچنین گواهی گذراندن این دوره توسط موسسه چوب خط به دانشجویان شرکت کننده اعطا گردید.
 
امتیاز دهی