دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهر گندمان

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهر گندمان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،  در این دیدار دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن قبولی زیارات و سوگواری ایام محرم و صفر و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت : امید است که با همدلی و همزبانی همه ارکان جامعه شاهد تحول و پیشرفت دانشگاه پیام نور استان باشیم که با شتاب بیشتری در مسیر رشد و توسعه گام بلندی براشته شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به ارائه گزارش و فعالیت های صورت گرفته توسط این دانشگاه پرداخت و بیان داشت : بحث کیفی کردن مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری سرلوحه امور این دانشگاه است که با یاری و همکاری همه مسؤلین استان میتوان به این مهم دست یافت .

ایشان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد گندمان دارای ظرفیت و پتاسیل فروانی در جهت درآمد زایی می باشد  گفت : می توان با هدف و همفکری گام مؤثری در جهت پیشرفت این دانشگاه و شهر گندمان برداشت.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان  توانسته ضمن ایجاد تحول در عرصه های فرهنگی  و اجتماعی در سطح استان با بیش از 8 هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به یک ظرفیت توانمند و کم نظیر دراستان بدل شود.

در ادامه حجت الاالسلام و المسلمین  دکتر خسروی  امام جمعه شهر گندمان ضمن تسلیت ایام پیش رو و تشکر از مسؤلین دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : اهدافی که برای دانشگاه پیام نور شهر گندمان در نظر گرفته شده است بسیار عالی و در خور شأن می باشد که اگر در عمل اجرا شود اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه تعالی و پیشرفت است افزود : از برکات دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری وجود مدیران توانمند است که توانسته اند منشأ خدمات بسیار زیادی در سطح جامعه و دانشگاه باشند. حجت الاالسلام و المسلمین  دکترخسروی  تصریح کرد : امید است با راه اندازی رشته های جدید و مورد نیاز و همچنین جذب بیشتر دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد گندمان شاهد توسعه و پیشرفت متوازن در  شهر گندمان باشیم .

شایان ذکر است در پایان این دیدار آقای بزرگمهر سرپرست دانشگاه پیام نور واحد گندمان ضمن تشکر از حمایت های معنوی امام جمعه شهر گندمان به ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه پرداخت. 

 
امتیاز دهی