پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز دانشجو  

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر ماه، سالروز شهادت سه دانشجوی انقلابی و مومنی است که در اعتراض به استکبار و طاغوت، جان گهربار خویش را فدای عزت و استقلال ایران اسلامی نمودند و فریاد ضد استکباری و حمایت از مظلوم این ملت سرافراز را به گوش جهانیان رساندند.

16 آذر، روز دانشجو، نماد تبلور تفکر نسل جوان جامعه ایران اسلامی، یادآور نقش دانشجویان در مبارزه با استبداد رژیم وابسته ستمشاهی و استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی آنان،  نمادی از حرکت دانشجویان در جهت تحقق مردم‌سالاری و نمادی از عدالت‌خواهی به عنوان یکی از آرمانهای قشر جوان کشور است.

استقلال، امنیت و پیشرفت امروز جامعه مرهون دانشجویانی است که در سنگرهای مختلف، اعم از دفاع مقدس، علم و دانش، فرهنگ، اقتصاد به مجاهدت و تلاش علمی می پردازند.

جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی گام های مفید و موثری برداشته اند. انقلاب اسلامی ایران، امروز بیش از هر زمان به علم و آگاهی، بصیرت و تلاش خستگی ناپذیر دانشجویان همیشه پرتلاش و آگاه نیازمند است تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان مصون بدارند.
دانشجویان به این مهم آگاهند که باید به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، مسیر علمی و تحقیقاتی خود را در پیش گیرند و در جهت نوآوری و کارآفرینی قدم بردارند و با حضور فعال و پر نشاط خود در تمامی عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه به عنوان بازوی توانای دولت و ملت، یاریگر نظام جمهوری اسلامی باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو این روز را به همه دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد گندمان تبریک می گویم و توفیقات روزافزون این عزیزان را در همه عرصه های زندگی به ویژه عرصه های علمی و پژوهشی از خداوند منان مسئلت دارم.

عیسی بزرگمهر

رئیس دانشگاه پیام نور واحد گندمان

 
 
امتیاز دهی